חיטוי מים לטופס 4​

אל תקחו סיכונים מיותרים! טיהור מים מקצועי במחיר הנמוך ביותר בישראל!

תוכן עניינים

מה זה טופס 4 ומה הקשר לחיטוי מים?

טופס אישור לאכלוס מבנה,, הידוע בשמו העממי "טופס 4" הוא למעשה אישור לאכלוס מבנה. הטופס ניתן על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובניה.

כדי לקבל אותו בעל ההיתר צריך להביא שורה של אישורים מאנשי המקצוע לגבי עמידת המבנה בתנאי היתר שניתן לו בתכניות הבניה.

חיטוי מים לטופס 4 , כמו תהליכי האישור האחרים, נועד להבטיח כי המים במבנה ראויים לשתייה ואינם מהווים סכנה לשוהים במבנה. אישור זה אינו מבוקש באופן גורף אלא בדרך כלל במבנים שאמורים לשרת ציבור, מבני תעשייה, או במבנים בהם ידוע על בעיות זיהום במים.

מי מבצע חיטוי מים לטופס 4 ומה כולל התהליך?

חיטוי מים לטופס 4 מבוצע על ידי אנשי מקצוע שהם בעלי הסמכה לחיטוי מאגרי מים. אם יבוצע החיטוי על ידי אנשים בלתי-מוסמכים עלול להוביל לסיכון חיי אדם. כמו כן, כאשר מבצעים את החיטוי לצורך קבלת טופס 4, נדרש להגיש אישור על כך שבוצע חיטוי מים במבנה על ידי גורם מקצועי מוסמך.,

תהליך חיטוי קווי מים לטופס 4, כולל חיטוי של המאגרים, הצנרת וקווי המים במבנה ובסביבתו. במסגרת התהליך מרוקנים את המערכות ממים, מבצעים בדיקת האיטום, וצביעה של המתכת ואיטום של כל הנקודות דרכן עלולים לחדור מזהמים אל מערכת המים. לאחר מכן מתבצעת שטיפה בלחץ גבוה של מערכות המים, ושמים חומר חיטוי מתאים במינון המתאים ולמשך הזמן המתאים, בהתאם למאפיינים של המערכת. לבסוף, מתבצעת שטיפה יסודית של המערכת, כולל בדיקה של איכות המים – על מנת לוודא שלא נותרו שיירי חומר חיטוי ומזהמים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!